FANDOM

Mefka (również Mefa, Ryba, w sytuacji jeśli jest to ryba rodzaju męskiego Mefek) - Jest to jedno ze zwierząt Pato Coacha, złota rybka z "wyjebanymi gałami". U Pato Coacha pojawiła się 4 kwietnia 2019 roku. Pierwszy raz pojawia się w filmie Trzeba pociąć drewno piłą spalinową, w którym Pato opowiada również, jak wszedł w posiadanie ryby. Według niego, udało mu się ją złowić gdy był na rybach, kiedy okazało się że jego zdobycz jest złota, ryba zaproponowała mu trzy życzenia w zamian za wypuszczenie jej, Pato jednak odpowiedział "A chuj tam, pierdole kurwa, nie wypuszczę cię, nie chce żebyś tych życzeń mi spełniała, pierdole to i chuj" tym samym decydując o zaadoptowaniu Mefki i uczynieniu jej swoim pupilem.

Mefka
Początkowo, miejscem zamieszkania Mefki była butelka z wodą i żwirem, niedługo później jednak, Pato Coach przeniósł ją do dużego akwarium, w którym wkrótce znalazły się nie tylko liczne dekoracje, takie jak pieniek z filmiku o cięciu drzewa piłą, ale nawet Słonik Morski czy inne ryby. Te jednak, w przeciwieństwie do Mefki, nie doczekały się nigdy własnych "ćpuńskich imion", co czyni Mefkę wyjątkowym okazem.