FANDOM

Koko (również Kokko lub Kurwa Kura) - domownik PatoCoach VIP. Jest to kura o białym kolorze piór i czerwonym grzebieniu na głowie i dziobie. Posiada również ''Kurze łapki kurwa''. Oficjalnie w mieszkaniu Pato pojawiła się dnia 7 kwietnia 2019 roku. Jej pojawienie się było przypadkowe, Pato podczas filmu Gotuj z Pato: żywa jajecznica wyjawił, że Koko powstała podczas spadnięcia jajka z blatu nieopodal zlewu a następnie przedstawił że w wyniku rozbicia jajka po mieszkaniu ''Teraz mi takie coś śmiga po chałupie''. Koko uważana jest za najinteligentniejszego domownika w uniwersum zaraz po Zwijce.
Kokoo

Koko we własnej osobie

Przez większość czasu przebywania z Pato jest nastawiona do niego negatywnie. Zapewne z powodu próby zamordowania jej na live Zabijanie Kur*y w dniu 8 kwietnia 2019 roku. Po przetrwaniu tego tragicznego wydarzenia które zapewne było efektem alkoholowej libacji u Pato żartów ze strony Pato, niedługo po filmie został wybudowany jej kurnik z pozostałości po szufladzie gdzie Pato twierdzi że jest budą. W kurniku umieszczone zostało jajko ale jak twierdzi Pato ''Ona nie chce mieć kurwa dzieci'' i tym samym owym jajkiem się nie interesuje, podobnież jest z kurnikiem z którego nie korzysta przez co wideobloger denerwuje się i mówi o tym w filmie Zobacze co u koko gdzie okazuje się, że Kura upodobała sobie lepsze miejsce do spania a mianowicie słynny wózek sklepowy wypełniony po brzegi puszkami po piwie. W filmie Pato wrzucił kure do pralki została wrzucona do pralki jako wynik kary najprawdopodobniej z powodu wylania garnka z żurem. Ostatni raz widziana była w filmie z dnia 17 kwietnia 2019 roku pt. Pato sprząta gdzie zapowiadało się pomaganie z jej strony w porządkach w domu Pato.

     Ciekawostki

  • Lubi owsianke, ponieważ Pato po kilku dniach zauważył, że ziaren ubywa
  • Od swojej tylnej strony nie posiada piór, lecz czerwoną (najprawdopodobniej) skórę
  • Jako jedyna kura na świecie warczy